Juu elikkäs olen nyt kotona ja olen herännyt tässä jo vajaa about tunti sitten :DDD ja jossaki kohe pitäs jaksaa hiivuttaa perse kylälle tai jonnekki :ppp ainon ja lindan + merin ja juhon ehkä kanssa kanssa lähen hillustelemaan kylälle <333 vituttaa vaan ku äiti anto mulle 20 euroo eilen aamulla eikä sanonu syytä.Noh tietysti mie luulin, että saan kayttää sen rahan mihin itte vaan halluun soitin sitten koulun jälkeen äitille ku oltiin mie linda meri ja juho abc:llä että missä se on niin se vaan tokas mulle, että mie olen sallassa ja mie vaan siihen, että ja rahhaa et niinku sitten voinnu mulle antee vittu yhtään -.- niin äiti vaan siihen, että no minähän annoin sulle en 20 euroa. Siinä mulla sitten tulikin valaistus, että hienoa mira! olet juuri tuhlannut sinun ja mervin ruoka rahat johonki ihan turhanpäiväseen paskaan....Noh eipä olet nyt kovin paljon rahaan ruokaa, mutta on tuolla tölkkejä ja pulloja sun muuta niin eiköhän niillä ruuilla eletä sen junkuse aikaa ^^ arsyttää vaan ku ei ole rahaa, mutta onneksi juhan rahakärtkö pelastaa päivän <3333 mutta eipäs mulla muuta olekkaan kun kaikki jo kerrottiin hieno blogin pohja mulla iha itte tein sen♥♥^^ mutta joo taidan painua aamu tupakille että moro !

Heittäkää toki kommenttikin =)))