Plöäh c): oon valvonu koko yön ja kattonu kaikkea kivaa netistä! nyt mulla haluttas ihan kauheen kovasti värjätä hiukset punasella!! tai pinkillä :ppp Olis kyllä siistiä saada punaset hiukset !!!!! :)) Oon mie sitten toki miettiny asioita ja kattonu tuonne pihalle ja huomannut kuinka kurja koiran ilma siellä taitaa tänäänki tulla :(( ei tainnut tulla kaupungille lähdöstä mitään :/ harmin paikka. Mutta! ei siinä kaikki !! ootan tosi onnilla sitä, että kirsti tulee tänne niinkuin kerroin teille viime blogissa, että äitipuoleni tulee ruotsista (ja voin sanoa, että ihan suomalainen on!) isän ja minun luo ensi viikon lauantaina ja lähtee vasta elokuun lopulla! 8)) mutta minulla alkaa kyllä ripari 24.7 ja loppuu 2.8 että ei olla kymmeneen päivään tekemisissä ellei ne tule käymään siellä riparilla joskus :)) Inhottaa kun ulkona on tuollainen ilma :(:( ei tää ees tunnu kesältä.. Mutta kyllä se aurinko paistaa risukasaanki joskus! ehkä tännekkin alkaa tulemaan joskus lämpimät ilman viimeistään heinäkuussa on pakko tulla!!! Mukavampi olla riparillakin kun on lämmintä eikä tarvi pukeutua talvitakkiin :// NIIN tosiaan!! :dd oon käyttäny vielä kesällä viimeksi eilen talvi takkia, koska ulkona oli niin kylmä ;/ eikä oikein haluta olla kuumeessa koko kesää tai ylipäätänsä pari päivää kuumeessa kesättä on tylsää niinkuin viime kesänä :(:(

Mutta eipäs minulla ole muuta asiaa!! :)) heihei !