Joo. Eli nyt on Torstai ja meillä oli koulussa eilen itsenäysyyspäivä juhla ja meillä tuli veteraanit sinne :pp Noh nyt on sit tää päivä vapaata ja mitähän vielä. Niih! 14 päivä joulukuuta eli siis d44 tätä kuuta rovanimelle med tytöt !! :) tulee hauska reissu ! :) ja sitten ryypätään ja lauantaina shoppaillaan ja mie otan ehkä kielikorun ja kaveri napakorun :):):) saapi nähä mitä sen poikakaveri tykkää ku son mun exä niin ei oikeen tykkää hyvää lävistyksistä :DDnoh ei oo mun ukko enään niin eipä pahemmin minua kiinnosta :))) plöäh c): tyksä ilta ja mitähän vielä :p Voisin kuitenki kertoa teille minun päivästä joka ei ollut kyllä mitenkään erikoinen verrattuna muihin päiviin :)
Ensiksi koulun jälkeen menin kotiin ja vaihdoin juhlavaatteet normaaleihin vaatteisiin ja sitten suunnistin katseenki särkikankaalle tiloille jossa minua ootta pojat :) Olin sit tiloilla poikien kanssa ja katottiin sit stephen kingin elokuva maissilapset :) Tai no ei me sitä loppuun katottu vaan johonki vähän alle puoleen väliin ku kiinnostus lopahti ku kaikki värkkäs eikä kukaan osannu olla hiljaa :DD sitten pelailtiin ja oltiin koneella ja puhuttiin paskaa. Jossain vaiheessa iida ja janina sit tuli tiloille ja oltiin niitten kanssa alle puol tuntia ja janina lähti sit zumbaamaan ja iida jäi vielä tiloille :p värkättiin kaikkea tyhmää ja puhuttiin liet mistä :DD (ruokapöytään ei sopivia aiheita!) K18!! :DD Loppujen lopuksi katottiin sit kaikki tilojen porukat salkkarit tiloilla ja sit mä suunnistin katseeni kankaalle faijan kyydil :) käytiin kaupas ja kävelin sit himaan ku en kerenny polttaa röökiä ennenku lähin tiloilta ja son rutiini tapa !! Ennenkun soitat kyydin polta rööki ! niin siis jos vain suinkin poltat D::DD Mutta en suosittele tupakin polttamista !! pilaa vain elämäs ! :)