Joos solis taas yks kouluviikko takana ja koko ajan hurvaa vauhtia lähestytään kesälomaa!!<3 ihan mahtavaa ;)
Mutta kuitenki kerron teille nyt tästä minun päivästä :p Oon heränny 7 ja koulu alko 8 :DD aamulla oli kahesti
menny sähköt täältä kankaalta, että kaupungista. Noh siinä sitten meikkailin itteni ja lähin kaverin kanssa pysäkille
oottaa linkkaa ja lätistiin paskaa siinä sen verran ku se linkka tuli. Koulussa sitten oli ihan perusnormi päivä
kuten yleensä:) Mulla oli sit kaks vikaa tuntia musiikkia ja mietittiin mitä laulettas ystävänpäivä juhlassa :pp
niin ja sitten katottiin itsenäysyyspäivä juhlien video.. Se oli ihan kamala ainakin minun osalta. Mutta kuitenki päätettiin
laulaa ja tanssia yksi kappale jonka nimeä en tähän väliin muista :D Mutta niin. Koulun jälkeen tulin sit linkalla kotia
ja siitä lähtien oon vaan mähönnu kotona. Oottelen tässä iltaa oikeen innolla ja niin :pp Loppu viikonloppua en olekkaan sitten suunnitellut loppuun : DDD Mutta joo hauskaa iltaa vaan teilekki ! :)