Jooh elikkäs tosiaan mulla alko se kesäloma ja loma on alkanu ihan kivasti :p tosiaan olin sen alku loman siellä sallassa äidin luona ja kuten kerroin mulla oli ne ehot maantiedosta 12.6 ja kävin tosissaan tekemässä sen kokeen ja pääsin läpi ! <3 happy fiilis!!! ja sit tosiaan mulla alko ne kesätyötki ja voin luvata, että oli vika kerta ku meen sinne töihi.... Jotaki niin tylsää, että oi iesus. Ja tosiaan onhan tässä loman aikana tapahtunu kaikkea muutaki kivaa :)) ensiksi aloin taas seurtelemaan, mutta tällä kertaa se on pysyvää ja totista hommaa<3 petteri tuli käymään kemijärvellä moikkaamassa minua toissa lauantaina ja lähtiki sit vasta viimeviikon torstaina takasin muonioon :( oli kiva viettää sen kanssa aikaa :)<3 Kyllähän tässä ajassa kerkiää tulla ihan hirvee ikävä ku on tuollanen höppänä poikakaverina, mutta onneksi lähen torstaina muonioon petterin luo :)<3 pääsee nukkumaan mussukan viereen ! <3 Sit ollaan sumplittu petterin kanssa, että mitä tehään kesällä :p Luultavammin lähetään käymään tivolissa jos suunnitelmat ei muutu, mutta toivotaan nyt ainaki, että ne ei muutu! ja sitten elokuussa lähetään simerockiin kaheksi päiväksi! JES! ihan parasta! :)) ja sitten oon miettiny kans tulevaisuutta! 9:siltä ku pääsen niin luultavammin menen sote puolelle opiskelemaan ja opiskelu paikaksi oon päättäny kemijärven tai rovaniemen, mutta saapi nähä kumpaan pääsen :pp ajattelin kuitenki hakea kumpaanki paikkakuntaan sote puolelle ja kattella, että kummasta tulee positiivista palautetta! :) Mutta eipä kait mulla muuta ollu :pp