Jooh elikkäs nyt alko kolmas koulu viikko ja hyvillä mielillä mennään ainaki vielä! :) En oo taaskaan pitkään aikaan kirjotellu tänne ku on ollu paljon tekemistä (: Aluksi voisin kertoa teille miten mulla on koulu lähteny sujumaan :)

Elikkäs. Meillä oli viimeviikon maanantaina koulukuvauksen ja niistä kuvista tuli varmaan ihan hirveet.. Ja sitten muuten on koulun käynti lähteny hyvin nousuun! :) Oon alkanu parantaa ihan tosissani koulun käyntiä, että saan paremmat arvosanat ku lähen 9:siltä :pp mutta ei siitä sen enempää!!(:

Sitten palataan vapaa aikaan ja kesälomaan :p

Mulla meni kesäloma ihan jees paitsi jos kesätöitä ei lasketa.. Se oli ihan kamalaa!! en mee enään koskaan päiväkotiin töihin!! :cc ja nyt ku koulut on alkanu niin tää on ollu aika sekavaa aikaa, mutta nyt se on lähteny nousuun taas (: Oon löytäny ihanan poikaystävän <3 alettiin seurustelee 23 tätä kuuta ja näyttää ihan lupaavalta (: en mee kuitenkaan vielä mainittee sen nimee täällä :pp Erosin siis tosissaan petterin kanssa ku ei se toiminu ku oli niin pitkä välimatka :/ mutta voin sanoa, että oli hankala päästää irti, mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin ja pääsin siitä yli (:: mutta eipä mulla oikeastaan muuta :pp palaillaan !!