Olen nytten yksin kotona ja kuuntelen musiikkia ja kuuntelen välillä ku telkkari tuolla jotaki huutaa :-DDD tänään oli kyllä tosi mukava päivä ja eilen ;) aluski kerro nyt eilisesta eili launtaista :DDD (kerron vaan loppu illan ku ei jaksa koko päivää kirjottaa ku ette kumminkaan jaksa lukea tätä .___.) oltiin ainon,lindan ja juhon kanssa kävelemässä kauppaan ku vietiin pulloja kauppaan ku halutti karkkia yms .) no sitten ku oltiin tien päästä siwasta niin juho jotaki, että "onko tuo meijän auto. ei se vttu ole se on se eikä oo" ja yllätys yllätys se oliki juhon ja niitten auto :''DDD kaiken kukkuraksi hukkasin ilalla koti avaimetki .___., mutta löysin ne sitten kumminki onneksi <333 ja aino tippu lindan koriste lampeen :'DDD sitten jätin tänään puhelimen mun siskon luo asuntolaan ja sain sen kumminki takasin ! huh onneksi sain sen ku olisin ollu muuten ihan paniikissa jos en olis saannu sitä takasin .____.' sitten opin taas kuuntelemaan yhen uuen piisin joka on skrillex:siltä :DDD se on tosi hyvä biisi ♥ ai mun perse puutuu ku istuu tässä penkillä niin vammasesti :DDD ja väsyttäski, mutta ei jaksa mennä nukkumaan ^^ ei vittu  tuli sitten juhon kanssa yhen eetun kanssa riitaa ku se alko pyytelemään ainoa kaveriksi ja me aletiin juhon kanssa sille siitä sanomaan niin sitten se alko mulle puhuu juhosta paskaa ja juholle minusta paskoo -.-' sitten se uhkas tappaa juhon tai jotain :DDD vittu potkasen sen kassit suuhun ja siinä nielkööt niitä takasin jos haluaa kassinsa takasin paikoilleen ! -.-' vittu minun läheisistä ei puhuta paskaa minun kuullen tai se itte kaivaa jo hautaa ittenleensä !!!!!!!!!!

Mutta eipäs mulle muuta 

Mira kiittää ja kumartaa ja pyytää jättää kommentin :)