Joo elikkäs tais tulla sittenkin kaupungille lähdöstä jotakin !!! :) Näin sitten tänään kaveria pelkosen niemestä ja yhtä toista kaveriakin ! :) Mutta tosiaan nyt asiaan! :)

Oon tässä vähän aikaa lukenu jonkun Anonyymin kommentteja ja todennut, että suurin osa kommenteista on todella lapsellisia ja töykeitä. Minä en sille voi anonyymi rakas mitään JOS sinulla ei kiinnosta minun elämä ja se on vain hyväksi!! :) Mutta kyllä se vähän tuntuu siltä, että sinulla kiinnostaa minun elämä, kun täytää täällä käydä kommentoimassa :) mutta ei tästä tämän enempää!

Saatan ensi viikolla mennä kaverin kanssa rovaniemelle ja sitten mennään käymään tivolissa :D:D:D ja shopataan ja kaikkea kivaa tehään (; mukava viettää laatua aikaa kaverin kanssa jota ei oo nähny pitkään aikaan !! :)

Mutta eipäs minulla tämän kummempaa :) hei hei <3