Lyrics :



Vaikka oon perus pelle vaan/
on raskast tietää et oisin paras kelle vaan/
oon tuntenu rakkautta ja juossu perää/
ja aina luvannu etten ihastu enää/
vakavii tunteit oon karannu aina/
en ees tienny miten rankkaa on rakastaa varattu naista/
rakakuden saral, tullu yllätyksii *yllätyttiin miten toisiimme kyllästyttiin*/
täst on varmaan turha lässyttää/
mutta nukun yksin mun kylmässä sängyssä/
se iskee kun raju taklaus/
kun soittimesta lähtee näkökulman rakkaus/
"voisko aurinko piastaa välil tänne näin/
vai onks se itsekkäästi pyydetty"/
mä oon paskana mut se ei näy päälle päin/
ja pahan olon poistamiseen on ryypätty/

Kirjoitin sulle tummin kyynelin/
sinut miksi kadotin/
ei mulle mitään jää/
sammutin liekin tummin kyynelin/
mut anteeks antaisin jos toisit kipinää/

Mä oon varmasti komeempi kun moni muu/
ja lupaan ettei ongelmaa alkoholist tuu/
ja ihan varmasti jokainen mun kaveri ties/
sä saat mut halumaan olemaan parempi mies/
ja siin on varmasti karmaa/
jos leikit jonkun näin hyvän kanssa/
ja mä haluun vaan tietää/
vastauksia mitä meil on tien pääl/
kerro pliis, mä en oo valmis sua menettää/
kyllä me keretään ja pitkä elämä eletään/
tää tilanne on vaikee ja enemmän/
sä tiiät että antasin kaiken ja enemmän/
sä oot jotain niin hyvää, jotain niin lämmint/
ota tunteist selvää kun pitelen sua käsist/
mä kirjotin tän sulle, kirjotin mitä tunnen/
ja lepään vasta rauhas kun äänesi kuulen/