Tässä alkaa pikku hiljaa menemää päivät sekasin ku valvoo yöt :--D nytki oon kaverilla yötä ja valvotaan kait koko yö 8)) en tiiä kattoo nyt mhin meitä on :pp Mutta tosiaa päivä meni eilen tosi mukavasti kävin joskus 1-2 aikaan honkakankaan hautuusmaalla parhaan kaverin kana viemäsä kynttilä tämän isä puolen haudalle..Sitten joskus 5 aikaan vai oliko se 4 aikaan :oo en tiiä :D mutta kuitenki lähtin kaupunkiin toisen kaverin kanssa ja menin sit niille yöksi :pp sit ku tultiin tänne sipovaaraan niin syötiin ja pelattiin vähän aikaa tetristä ja lähettiin sit kävelee isollekylälle :D:D eikä siitä tullu ku rapiat 16 kilsaa yhteensä meno ja takasin tuloon D:Jalat oli toki kipeet (y)mutta sitten tosiaan tiistaina tai keskiviikkona luultavasti lähten mun kolmannen kaverin kanssa rovaniemelle pariksi yöksi sen isosiskon luo ^^ käydään tivolis,shoppailemas ja kaikkee kivaa ^^! Sit mulla olis tämän kuun lopulla se ripariki -___-' ei kiinnostais yhtään lähtiä sinne, mutta pakko kait on sinne lähtiä, että saa se naimaluvan ;pp saan siit sit ainaki mukavasti rahaa ^^ sit saan sen ristikaulakorun jajajja mitäköhän vielä :D vissiin etukäteen kameran, mutta yritän saada äitin ostamaan mulle järkkärin ^^ sais aiaki tosi hyviä kuvia sillä :pp Kesäloa on lähteny nyt ihan hyvin pyörimään mitä viime kuussa lagasin vaan himas enkä jaksanu oikeen liikkua mihinkään.. Mutta nyt ku mun kaveri on 3 viikkoo kempas niin ainaki on tekemistä :pp ja sit ku lähen sinne roihin ja silleen kaikkee kivaa ;) Mutta eipä mulla oikeen oo teille nyt mitään kerrottavaa ku ei nyt oikeen ajatus kulje ku yhessä asiassa :'<<

Mutta juu heippaaa !!!(: