Hei vaan ! :)

Joo elikkäs en oo taaskaan pitkään aikaan kirjotellu tänne enkä tiiä miksi :/ Mutta! Nyt mulla on teille aika paljon asiaa joten luulis tästä tulevan aika pitkä stoori :p Elikkäs alotan heti vaikka siitä ennenku hiihtoloma alko :)

Eli. Vähän ennenku hiihtoloma alko hain tet paikan siwasta ja lähetin kesälomahakemus lapun sortteriin :p Sitten eteenpäin eli hiihtoloma.

Hiihtolomalla sattu vaikka mitä. Aluksi perjantaina faija pakotti mut sallaan ja olin sit sallassa tiistaihin asti ja kaikkea kyllä kerkesin tehäkki siellä :DD sitten tulin tiistaina takasin kemppaan porukoitten kyydillä ja olin yhden yön kempassa ja lähin rovaniemelle med kaverit! Mentiin sit mun kaverin luo yöksi ja päästettiin höyryä pitkästä aikaa :) Olin tosissaan rovaniemellä kolmepäivää eli siis menin keskiviikkona ja lähin perjantaina kaverin kyydillä ja siin samal kaveri kävi ottaa ittelleen kulmakorun :) Perjantaina oliki sit suoraan menoa ku oli illalla tiloilla yö tapahtuma minne mun piti mennä :D med kaverit. Valvoin sit koko yön ja nukahin ehkä puoleksi tunniksi joskus aamu 6-7 aikaan ? :D ja voitte vaan kuvitella kuinka paljon mulla väsytti sen jälkeen ku tulin kotiin: D samana iltana sain muuten sähkötupakin ! Ja viikonloppu meni sit kotona ollessa ja asuntolassa kans :pp

Sitten tähän viikkoon :DD Elikkäs oon ollu nyt hiihtoloma viikon jälkeen viikon tetissä ja voin sanoa, että toista kertaa en siwaan tettiin mene ! Selkä niin kipeä ku olla ja vaan voi ja joka paikka jumissa :DD Mutta muuten ollu kiva viikko :) työt mulla alkaa 09.00 ja loppuu 15.00 :pp Mutta pääsen aina varttia vaille tai kahtakytä vaille kolme pois ku oon niin nopee tekee töitä :DD sitten tosissaan varasin ittelle koiranpennun !! Saan sen kolmenkuukauden päästä<3 Päätin jo sille nimetki

Uros=Bruno

Naaras=Bella

Minusta hienoja nimiä ku en oikeen tykkää yleisistä nimistä :/

Mutta sain myös kesätyöpaikan päiväkodilta med. Linda!<3

Oon myös tosissani alkanu tässä itse asiassa tänä päivänä säätämään yhen jätkän kanssa, mutta siitä en kerro teille enempää ennenkuin juttu on tarkempaa ja sitovampaa :pp

Mutta! eiköhän siinä ollu teille tarpeeksi

tietoja miten mulla on nyt mennyt ja lyhyesti

voin sanoa, että paremmin nyt menee mitä esim.

Pari kuukautta sitten :)

Mutta tsao !